close
Как угоняют KIA K5
Головна » Устаткування для захисту » Блокіратори » Авторський замок капота CarLock

Авторський замок капота CarLock

Авторський замок капота виконує кілька важливих функцій для захисту автомобіля від викрадення та злому:

  1. Захист від несанкціонованого відкриття капота. Викрадач не зможе відкрити капот без пошкоджень, що ускладнює доступ до компонентів під капотом і стримує зловмисника від швидких дій.

  2. Запобігання швидкому зняттю дорогих деталей. Такі компоненти, як електронний блок управління (ЕБУ), фари та інші модулі, знаходяться під захистом, що ускладнює їх легке зняття та знижує ризик крадіжки.

  3. Захист сирен охоронного комплексу. Замок капота унеможливлює пошкодження або відключення сирен, що робить спроби викрадення менш непомітними.

  4. Захист живлення охоронного комплексу. Замок не дозволяє зловмиснику легко відключити живлення охоронної системи, знімаючи клему з акумулятора, що зберігає роботу всієї системи захисту.

  5. Ускладнення обходу блокувань. Додаткові перешкоди під капотом збільшують час, необхідний зловмиснику для обходу блокувань, що знижує ймовірність успішного викрадення.

Таким чином, замок капота виконує комплексну захисну функцію, перешкоджаючи швидкому доступу до підкапотного простору та ускладнюючи дії зловмисників.

Особенности авторского замка капота, производимого Лаборатории Андрея Кондрашова:

  • замок капота изготавливается индивидуально под машину, аналогов просто нет;
  • за счет применения высокотехнологичных смазок и тщательной подготовки при инсталляции, гарантированная работа замка при температурах от +70 до - 45 градусов;
  • инсталляция производится с использованием герметиков и антикоррозийных материалов, что обеспечивает высокую "живучесть" всех деталей замка;
  • наивысшее время наработки на сбой/отказ электропривода (20 000 циклов или 10 лет работы)

    Особенности конструкции:

    • монтаж ответного кронштейна происходит из 3 мм стали, и крепеж выполняется с использованием стальных заклепок с усилием на разрыв от 600 кг.;
    • ответный кронштейн красится методом порошковой окраски (на металл наносится специальный порошок, затем деталь запекается в печи при t=200 градусов), данный метод обеспечивает 100% защиту металла от солей и агрессивной среды под капотом;
    • не имеет страховочных тросиков, при этом аварийное открытие происходит специальным устройством с авторским алгоритмом (аналогов нет);
    • для защиты от пневмодомкрата используются специальные шипы, которые разрывают оболочку груши, сбрасывая давление.